Odvodnění

Odvodnění2019-04-01T14:57:54+00:00

Odvodnění

Komplexní řešení odvodnění tramvajové trati umožňuje odvodnit celou šíři tramvajové trati nebo její část a to v úsecích pojížděných silničními vozidly i v úsecích zatravněných.

  1. Řešení pro úseky pojížděné silničními vozidly je tvořeno ze tří prvků:
    • Skříňové odvodnění do rozchodu – 2 kusy. Toto skříňové odvodnění Pražská strojírna vyrábí jako svařenec a je určeno pro zástavbu do tramvajové trati, kde odvádí jednak vodu ze žlábku kolejnic a též vodu z povrchu silnice. Odvodnění je konstruováno tak, aby se víko neuvolňovalo a aby nedocházelo k tvorbě hluku přejezdem silničních vozidel. Toto odovodnění lze využít ve volné trati, ale doporučujeme ho i k odvodnění žlábků kolejnic před výměnami.
    • Odvodnění do mezirozchodu – 1 kus. Toto odvodnění je konstruováno jako svařenec vždy pro konkrétní velikost tzv. mezirozchodu. Skříň odvodnění leží na patách kolejnic a slouží k odvodu povrchové vody z tramvajové trati.
    • Odvodnění boční – 2 kusy. Toto odvodnění je konstruováno jako svařenec buď standardní délky 500mm nebo délky zadané odběratelem tak, aby odvodnilo celou šířku vozovky až k chodníku. Skříň je nasazena na kolejnici „letmo“ a slouží k odvodu povrchové vody v místech okraje vozovky.
  2. Řešení pro zatravněné úseky tramvajové trati – specielní odlitkové odvodnění.
    Odvodnění je konstruováno jako odlitek s víčkem. Odlitek je přišroubován dvěma šrouby (součást dodávky) ke kolejnici přes vymezovací pryž (též součást dodávky).

Odvodnění zajišťuje:

  • Kompletní odvodnění povrchu tramvajové trati i odvodnění žlábku kolejnice.

Zobrazit katalogový list Odvodnění:

Stáhnout
Webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies, potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro možný retargeting. Používáním těchto stránek s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím