...all for the modern tramway track



Výhybky

Výhybky s přímou částí v odbočném směru


Tramvajové výhybky s přímou částí v odbočném směru se vyrábějí jako pravé nebo levé a lze je použít jako sjezdové i rozjezdové. Jsou konstruovány pro použití i v nejnáročnějších podmínkách tramvajových tratí. Zaručuje vysokou míru bezpečnosti průjezdu, nehlučnou funkci, ekologickou nezávadnost a dlouhodobou životnost při minimálních nárocích na údržbu. Výhybky jsou vyráběny ze žlábkových kolejnic profilu požadovaného odběretelem ( Ri60, Ri60N, Ri59, Ri59N, Ph37, NP4 …). Výměna je standardní konstrukce odpovídající předpisům VDV. Srdcovková část je tvořena svařencem ze srcovky (profil Bl 180/260 jakosti UIC 800) a přivařených kolejnicových částí (náběžná kolejnice VKRi60 jakosti UIC 800) s vyfrézovanými výškovými a bočními náběhy. Přídržné žlábkové kolejnice umístěné v rozchodu proti srdcovce jsou vyráběny buď z náběžné kolejnice VKRi60 jakosti UIC 800 nebo z příslušné kolejnice požadované odběratelem s pod lisem přimačkávanými žlábky.


Tramvajové výhybky s přímou částí v odbočném směru zajišťují:
- ve spolupráci s rozjezdovým nebo sjezdovým výhybkovým systémem automatizované nebo ruční přestavení jazyků výměny do žádaného směru a tím bezpečný průjezd tramvajové soupravy v přímém směru nebo ve směru do odbočky.
- konstrukce výměny umožňuje použití moderních unifikovaných výhybkových systémů se stavěcím a kontrolním táhlem.



Zobrazit katalogový list Výhybky s přímou částí v odbočném směru: zde


Zobrazit 3D model ve formátu 3D-pdf: zde


Výhybky s obloukovou částí v odbočném směru


Tramvajové výhybky s obloukovou částí v odbočném směru se vyrábějí jako pravé nebo levé a lze je použít jako sjezdové i rozjezdové. Jsou konstruovány pro použití i v nejnáročnějších podmínkách tramvajových tratí. Zaručuje vysokou míru bezpečnosti průjezdu, nehlučnou funkci, ekologickou nezávadnost a dlouhodobou životnost při minimálních nárocích na údržbu. Výhybky jsou vyráběny ze žlábkových kolejnic profilu požadovaného odběretelem ( Ri60, Ri60N, Ri59, Ri59N, Ph37, NP4 …). Výměna je standardní konstrukce odpovídající předpisům VDV. Srdcovková část je tvořena svařencem ze srcovky (profil Bl 180/260 jakosti UIC 800) a přivařených kolejnicových částí (náběžná kolejnice VKRi60 jakosti UIC 800) s vyfrézovanými výškovými a bočními náběhy. Přídržné žlábkové kolejnice umístěné v rozchodu proti srdcovce jsou vyráběny buď z náběžné kolejnice VKRi60 jakosti UIC 800 nebo z příslušné kolejnice požadované odběratelem s pod lisem přimačkávanými žlábky.


Tramvajové výhybky s obloukovou částí v odbočném směru zajišťují:
- ve spolupráci s rozjezdovým nebo sjezdovým výhybkovým systémem automatizované nebo ruční přestavení jazyků výměny do žádaného směru a tím bezpečný průjezd tramvajové soupravy v přímém směru nebo ve směru do odbočky.
- konstrukce výměny umožňuje použití moderních unifikovaných výhybkových systémů se stavěcím a kontrolním táhlem.



Zobrazit katalogový list Výhybky s obloukovou částí v odbočném směru: zde